Sıkça Sorulan Sorular

 

1)İnternetten aldığım ürünü ne zamana kadar iade edebilirim?

Satın aldığınız ürünü 14 gün içinde iade edebilirsiniz. Cayma hakkınızı kullanabilirsiniz.

2) Aldığım ürünü ne zamana kadar değiştirebilirim?

Satın aldığınız tarihten itibaren 7 gün içinde değiştirme yapabilirsiniz.

3) Kişiye özel üretilmiş ürünler ile ilgili iade ve değişim şartları nedir?

Kişiye özel olarak üretilmiş; farklı renklerde yapılmış, isim veya benzeri şeyler yazılmış, özel ölçülendirilmiş ürünler iade edilemez veya değiştirilemez ancak süreye bağlı olmaksızın istediğiniz zaman fatura tutarınızın %50’lik kısmını ödemeyi taahhüt ediyoruz.

5) Siparişim ne zaman kargo firmasına teslim edilir?

Siparişleriniz stok durumuna göre 1-7 iş günü içerisinde kargo firmasına teslim edilir. Üretim için belirtilen özellikler dışında bir ürün, ölçü istiyorsanız bu süre uzayabilir. Aciliyet durumunda müşteri hizmetlerimizden ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

6) Özel istekte bulunduğum ve / veya değişiklik veya ilave istediğim kişiye özel üretilmiş ürünler kaç günde teslimata hazır olur?

Kişiye özel üretilmiş ürünler en geç 15 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir.

7) Ödeme seçenekleri nelerdir?

Lotusdiamond.com.tr üzerinden Kredi Kartı, EFT veya Havale ödeme yöntemleri ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz kredi kartına 8 taksit seçeneğini kullanabilirsiniz.

8) Havale veya EFT ile verilen siparişler ne zaman işleme alınır?

Havale / EFT ile verilen siparişlerin işleme alınma tarihi, siparişin verildiği tarih değil, ödemenin banka hesaplarımıza geçtiği tarihtir. Havale/EFT ile verilen siparişlerde 3 iş günü içerisinde ödemesi gerçekleşmeyen siparişler iptal edilir.

9) Tamir için ürün göndermek istiyorum. Nasıl gönderebilirim?

Aldığınız tüm ürünler ömür boyu tamir ve bakım garantisi altındadır. İstediğiniz zaman tamir, bakım için gönderebilirsiniz.

11) Aynı satış koşulları mağazalarınızda da geçerli mi?

lotusdiamond.com.tr sitesinde yer alan ürünlerin fiyat ve satış koşulları sadece bu siteden yapılan alışverişlere özeldir.

12) Kupon kodum var, nasıl kullanacağım?

Kupon kodlarını kullanmak için sepet sayfasında bulunan Kupon Kodu bölümüne yazmanız gerekmektedir. Kupon kodunuz kullanılabilir durumda ise sayfanın üst kısmında Yeşil bir bilgilendirme yazısı çıkacak, değil ise kırmızı bir uyarı mesajı görüntülenecektir.

13) Satın aldığım yüzüğün ölçüsünü bilmiyorum, ne yapmalıyım?

Eğer satın aldığınız yüzüğün ölçüsünü bilmiyorsanız, ölçü kısmını boş bırakabilirsiniz. Yüzük size geldikten sonra dilediğiniz zaman ücretsiz olarak kargoyla tarafımıza gönderim sağlayarak tekrar ölçülendirme yapabilirsiniz.

14) Ürünü iade ettiğimizde süreçler nelerdir? Ödeme hesabıma ne zaman geçer?

İade edilen ürünler merkezimize geldikten sonra en geç 1 hafta süren kontrol sürecinden geçer. Gönderdiğiniz ürün cayma hakkınıza uygun şekilde kontrolden geçerse ödeme yaptığınız tutar aynı ödeme yöntemi ile iade edilir.
Cayma hakkına uymayacak şekilde hasarlı vs. olan ürünler raporlanarak aynı şekilde geri gönderilir. Size telefon veya mail yolu ile bilgilendirme yapılır.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR